Ryanair вече ще са „любезни с клиентите“

ryanairСлед като преди година изпълнителният директор на Ryanair определи пътниците като „глупави“, когато не спазват правилата на авиопревозвача за предварително чекиране и разпечатване на бордните карти, и след като години наред се подиграваше с оплакванията за грубо отношение от клиенти на компанията, Майкъл О’Лиъри сега все пак призна, че имат проблем с обслужването на пътниците си.

Шефът на нискотарифния европейски гигант О’Лиъри заяви, че ще бъдат предприети мерки за подобряване на цялостното отношение към техните клиенти. Наскоро Ryanair беше поставена в Топ 100 за най-лоши компании в британското списание Which от неговите читатели.

Една от промените, които ще бъдат предприети е в интернет услугите на компанията, като нов дизайн на уебсайта и съставяне на екип за имейл поддръжка. Друга част от плана е премахването на глобата за свръхбагаж, когато става върпос за милиметри надвишение.

След мнения на акционерите на самолетната компания, че лошото обслужване оказва негативно влияние върху продажбите и отчетен спад в резервациите и цените на самолетните билети за последните месеци, от Ryanair са решени да отстранят нещата, които излишно дразнят и нервират клиентите им.