EasyJet трябва да плаща компенсации заради срив в компютърната система

poleti-easyjetСлед срив в автоматизираната система за резервации и чекиране, персоналът на easyJet трябваше ръчно да обработва багажите, което доведе до опашки на летищата, обслужвани от нискотарифната компания.

На 16 октомври беше потвърдено от превозвача, че са анулирали 24 полета, като пътниците ще бъдат компенсирани за отказ на достъп до борда, както гласи европейската директива EU261.

Самолетната компания възстанови системите за чекиране и резервации на 15 октомври около 20ч., като те вече работят в нормален режим.

Това обаче не спасява easyJet от заплащането на по 250 паунда за всеки пътник, който не е могъл да излети или се е наложило да чака над 3 часа, заради техническия проблем със системата.

От компанията съобщиха, че са направили връзка с пътниците, чийто полети са били отменени и са ги посъветвали да резервират самолетен билет за нов полет или пък да поискат разходите им да бъдат възстановени. От easyJet се извиниха за неудобството, което са причинили и благодариха за търпението на пътниците.